امروز جمعه 07 اردیبهشت 1403 http://irajz56.cloob24.com
0
آموزش نحوه تظیم کردن word برای ذخیره اتوماتیک اطلاعات در  سیستم 
مطمئناً برای شما نیز خیلی پیش آمده است که هنگام کار با نرم افزار ورد و هنگام تایپ متن برق رفتگی و یا هنگ کردن سیستم  و ریست کردن سیستم به هر دلیلی بعد از بالا آمدن ویندوز اطلاعات شما توسط قسمت ریکاوری آقیس برگرانده نشده است و یا احتمالاً متن ریکاوری شده با آن چیزی که در حال کار با آن بودید بسیار فاصله داشته است و متاسفانه هیچ کار دیگری نمی توان انجام دااد ولی با این روش که در این قسمت آموزش داده خواهد شد شما می توانید با یک تنظیم کوچک در تنظیمات ورد همیشه و در هر دقیقه که شما تعیین کنید به صورت اتوماتیک وار خود نرم افزار اطلاعات را در سیستم شما ذخیره می کند و با این روش می توانید مطمئن شوید که فایل نهایی ذخیره شده با فایل نهایی کار شما چندان فاصله زیادی نخواهد داشت. و نیازی به ذخیره دستی نخواهد بود. 

برای نحوه تنظیمات این روش ابتدا بر روی لوگوی آفیس در گوشه سمت چپ آفیس کلیک کنید تا منوی آن باز شود. اکنون بر روی دکمه word option کلیک کنید تا پنجره مربوط به آن باز شود. 

 
 
اکنون در این پنجره بر روی گزینه Save کلیک کنید تا تنظیمات آن قابل مشاهده باشد.

 

اکنون می توانید در قسمت  Save Auto Recover Information every  کمترین زمانی را که تمایل دارید ورد به صورت خودکار اطلاعات شما را در سیستم ذخیره کند را  به دقیقه وارد کرده و روی دکمه ok کلیک کنید. حالا نرم افزار word به صورت اتوماتیک وار اطلاعات شما را در زمانی که مشخص کرده ای بر روی سیستم ذخیره می کند و فایل بازیابی شده مطمناً کمترین تفاوت را با آخرین تغییری که در متن و اطلاعات داشتید را خواهد شد. 
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه