امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://irajz56.cloob24.com
0
اگر شما هم مثل بنده دائما فایل های ورد را باز می کنید و تغییرات در آن میدهید، حذف یا ویرایش می کنید یا یک سند جدید ایجاد می کنید این مقاله برای شما بسیار کاربردی می باشد. همانطور که میدانید هر سندی که در ورد باز یا ایجاد شود دارای طرح پیشفرضی می باشد که از طرف کاربران یا خود نرم افزار بر روی متن اعمال می شود. حالا اگر بخواهید تنظیمات را طوری تغییر بدهید که بر روی تمام فایل هایی که باز می کنید اعمال شود مثلا نوع فونت به صورت ثابت tahoma و سایز آن نیز برابر با 11 تنظیم شود چکاری باید انجام بدهید؟ در ادامه به شما یاد میدهم فونت و سایز را به صورت ثابت تغییر بدهید تا هر فایلی که در برنامه باز کردید، تنظیمات شما بر روی آن اعمال شود.زی

 

1. یک فایل جدید ایجاد کنید یا یک فایل ورد را باز کنید. یک متنی را انتخاب کنید و بعد در تب Home روی کلید Font dialog box کلیک کنید.

فونت پیش فرض WORD را خودتان به صورت دستی برای تمام اسناد ثابت کنید.

2. هر تنظیماتی که قصد دارید بر روی تمام ساناد از این به بعد به صورت اتوماتیک اعمال شود را از طریق این صفحه انتخاب کرده و بر روی گزینه Set As Default کلیک کنید.

فونت پیش فرض WORD را خودتان به صورت دستی برای تمام اسناد ثابت کنید.

3. یک پنجره جدید همانند تصویر زیرباز شده و از شما می پرسد که آیا می خواهید این حالت پیش فرض فقط برای این فایل باشد یا برای همیشه؟ که شما گزینه دوم که برای همیشه است را انتخاب کنید. سپس فایل را ببنید و یک فایل جدید باز کنید. مشاهده می کنید که تغییرات بر روی اسناد جدید بدون تنظیم دوباره اعمال می شود.

فونت پیش فرض WORD را خودتان به صورت دستی برای تمام اسناد ثابت کنید.

زی

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه