امروز جمعه 07 اردیبهشت 1403 http://irajz56.cloob24.com
0
روش تغییر رمز وای فای در انواع مودم ها
تغییر رمز مودم وای فای بسیار ساده است. کافیست چند اصطلاح خیلی پیش پا افتاده را یاد بگیرید. اگر این چند اصطلاح را یاد بگیرید می توانید رمز وای فای هر نوع مودمی (از هر برندی)رابه راحتی تغییر بدهید. برای تغییر رمز وای فای لازم است روش تنظیم کردن مودم را بلد باشید. برای تغییر رمز وای فای، اول کابل LAN را از کامپیوتر تان به مودم وصل کنید و بعد مراحل زیر را انجام بدهید:
 
1 – مرورگرتان را باز کنید. ترجیحا فایرفاکس Firefox
 
2 – به صفحه تنظیمات مودم  192.168.1.1 بروید.
 
3 – نام کاربری و رمز عبور مودم را وارد کنید (نام و رمز مودم با وای فای فرق می کند!)تا وارد صفحه تنظیمات مودم بشوید.
 
4 – تا اینجا همه مودم ها مثل هم هستند اما برای ورود به قسمت تنظیمات وای فای 2 راه وجود دارد که در مودم های مختلف یکی از دو روش اعمال شده می باشد.:
 
*در صفحه اصلی تنظیمات مودم گزینه ای وجود دارد با عنوان Network که وقتی روی آن کلیک می کنید  صفحه دیگری باز می شود که چند گزینه دارد. دنبال گزینه ای با عنوان Wireless یا WiFi و یا WLAN بگردید تا وارد صفحه تنظیمات WiFi بشوید. در بخش تنظیمات WiFi به قسمت Security بروید و از آنجا گزینه Password یا Preshared Key یا Passphrase را پیدا کنید و به دلخواه تغییرش بدهید.
*در صفحه اصلی تنظیمات گزینه ای با عنوان Wireless یا WiFi و یا WLAN وجو دارد. هر کدام از این گزینه ها را دیدید روی آن کلیک کرده و در بخش تنظیمات WiFi به قسمت Security بروید و از آنجا گزینه Password یا Preshared Key یا Passphrase را پیدا کنید و به دلخواه تغییرش بدهید.

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه